Utoljára megtekintett
 

Garancia/Panaszbejelentés

Folyamatban lévő rendelésekkel kapcsolatos ügyek


1. Rendelés törlése
A rendelés visszaigazoló e-mailre válaszolva írja meg, hogy törölni szeretné rendelését.


2. Rendelés módosítása
Amennyiben módosítani szeretné a rendelése adatait, azt a rendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva megteheti, írja meg mit és mire módosítsuk. Ha más termékre tart igényt, akkor küldje el a rendelését újra és a megjegyzésbe írja be hogy előző rendelését törölteti.

 

Teendők hibás teljesítés esetén


Ha már átvette rendelését, de kevesebb vagy több darabszámú termék vagy nem a megrendelt termék került a csomagba, kérjük az alábbi bejelentő űrlapot kitölteni. Számlázással kapcsolatos problémát a megrendelést visszaigazoló emailre válaszolva tud jelezni.


Garanciális ügyintézés menete:
1. Az alábbi bejelentő lapot kérjük töltse ki és küldje el.

 

BEJELENTŐ LAP, KATTINTSON IDE!


2. Ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon, melynek során megkeressük az Ön számára legjobb megoldást (termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.). A szavatosság érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét, másodsorban árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. Termék cseréje esetén cégünk gondoskodik a hibás termék visszajuttatásáról
csomagcsereként. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagolja be! A szavatossági idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!

Szavatosság, jótállás


Figyelem!
Az akkumulátorok gondos kezelése magában foglalja annak rendszeres használatát, szakszerű tárolását. Szakszerű tárolás alatt értjük, hogy az akkumulátort nem lemerítve de nem is túltöltve (optomális érték 40-60%), száraz, hűvös helyen tároljuk. Az akkumulátor gondos kezelésével a meghibásodás esélye jelentősen csökkenthető, az élettartama meghosszabbítható.


1. Szavatosság
A szavatosság kezdete megegyezik a számla (Fogyasztói szerződés) kiállításának dátumával, ezért azt minden esetben jól őrizze meg! (Viszonteladó partnereink esetében is!) Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305. § (1) és (2) bekezdése szerint:
A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben! A 6. hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett!


2. Jótállás
A cégünk által forgalmazott termékek kötelező jótállásával kapcsolatos alapvető tudnivalókat a jelenleg hatályos jogszabályok alapján az alábbiakban foglaljuk össze.

Az üzletünkben megvásárolható termékekre vonatkozó kötelező jótállási időt a jogalkotó a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2.§ 1. bekezdésében megadott ár szerinti besorolás állapítja meg.
A rendelet alapján a jótállás időtartama:
a) 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100.000 forintot meghaladó, de 250.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250.000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, kivéve ha a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.


A jótállási jeggyel kapcsolatos rendelkezések - (151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ - az alábbiak:
1. A jótállásból eredő jogok - a 3. bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása.
2. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
3. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Cégünknél történt vásárlások a megrendelés vagy számlaszám alapján egyértelműen beazonosíthatók, és ha a megvásárolt hibás termék a kötelező jótállás hatálya alá tartozik, a vásárló érvényesítheti a jotállással kapcsolatos jogosultságát.

 

Hibás termék cseréje


A hibás termékeket az Akkuk.hu kft nem javíttatja hanem kicseréli vagy ha nem áll rendelkezésre cseretermék, akkor visszavásárolja. A jogszabály a csere határidejét 8 napban állapítja meg. Ha a cseretermék szállítási határideje 8 napon belül van, vagy ennél hosszabb, de a vásárló igényt tart a cseretermékre, akkor kicseréljük, ellenkező esetben pedig visszavásároljuk a terméket.

 

Hibás termék visszavásárlása


Amennyiben a csere 8 napon belül teljesíthető, de a vásárló nem tart igényt a cseretermékre, saját költségén visszajuttathatja cégünknek. Ha a csere 8 napon belül nem teljesíthető és a vásárló sem tart igényt a cseretermékre, úgy az Akkuk.hu Kft saját költségére elszállíttatja a hibás terméket. Mindkét esetben a termék visszaérkezését követő 8 napon belül megtörténik a pénz visszatérítése üzletünkben készpénz formájában, bankszámlára, vagy annak hiányában átutalási postautalványon.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

 

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és a 45/2014. Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről és az Akkuk.hu KFT. elfogadási nyilatkozatával próbavásárlás jön létre.

A vevő az árut a kézhezvételtől számított 14 napos elállási határidőn belül az okok meghatározása nélkül az Akkuk.hu KFT. részére visszaküldheti mérettől függően ajánlott levélként vagy belföldi postacsomagként. (= elállási jog). A határidő betartásához elegendő az áru idejében történő feladása. Amennyiben eláll a vásárlástól, a termék visszaküldése előtt kérjük a "Garanciális ügyintézés menete" címszónál is megtalálható űrlapon bejelenteni.

Ha a vevő az árut határidőre és rendben visszaküldte, akkor az Akkuk.hu KFT. a már kifizetett termék vételárát az elállást követő legkésőbb a 30. napon  megtéríti igény szerint átutalással vagy postai úton.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk!

Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 14 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 12 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. A fogyasztó az elállási jogának gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni az árut.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból ő idézte elő.
A vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

 


   
Iratkozzon fel Hírlevelünkre!

Amennyiben a jövőben szeretne emailt kapni, akcióinkról, kedvezményeinkről, és híreinkről, adja meg adatait és kattintson, a Feliratkozás gombra! A hírlevél egyetlen kattintással bármikor lemondható, és törölheti feliratkozását.

* kötelezően kitöltendő mező